دندونشه چند وقت اینجوری گریه میکنه بعد یهو میبینی دندونش باد کرده
پسر منم اوایل همینجوری بود شب با شدت گریه میکرد نمیدونستم از چیه بعد دوهفته دیدم دندونش لثشو شکافته
ببین ینی دور و وره من هرکسی بچش پا گذاشت تو ۸ ماهگی یا وسطای ۷ ماهگی اینجوری شد..پسره منم دقیقا تا وارده ۸ماهگی شد این جیغای یهوییه تو خوابش شروع شد😭🤦🏼♀️یهو یه جوری تو خواب میزنه زیره گریه انگار یکی بشکونش گرفته یا زدتش
دندون اگ اولیا باشه دقیقا همینطوره پسر منم دوتا پایینیا در اومدن اصن خواب نداشت تا پنج شب
شایددندون داره درمیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.