۶ پاسخ

شاید سردیش کرده بهش چای نبات بده

ریفلاکس اسید دهنو تلخ میکنه، سابقه داشته؟

دندونش خراب نیس؟

عفونت نداره یاگلودرد نمیدونه اینجوری میگه

معدش ترش میکنه حتما عرق نعنا بهش بده

یه چیز شیرین بهش بده ببین درست میشه

سوال های مرتبط