خانوما بین اسم رها و آیسَل کدوم بهتره

۸ پاسخ

رها،😍

من همیشه دنبال اسم سادم که بشه صدا زد هی نگم فتحه داره کسره داره اُ داره یا چی....پس قطعا رها زیباست

رها .

آیسل قشنگه.رها اسم یه شیطانه البته که خود رها به معنی آزاد هست.

اسم آیسل ک میاد ناخودآگاه یاد فیلم سیب ممنوعه میوفتم🥲😂

رها.

رها

رها یکم قدیمی نیس بنطرتون؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد ۲ ماهگی
مامان نیلاونویان مامان نیلاونویان ۴ ماهگی
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری