۷ پاسخ

خیلی کم حرف گوش میده. تازگیا هم انگار فحش میده بمون انگشتشو بلند می‌کنه میگه جییجی جو. فحش میده😅😅😅

لجبااااااااز اونم با شدت زیاد😪

لجباز هست ولی من ارومش میکنم یکم حرف اون یکم حرف من

خیلی لجباز شده خدا کنه این سع سالگی زودتر بگذره

لجباااااااز🤦🏻‍♀️ گاهی اشکمو‌درمیاره🤦🏻‍♀️

لجبازه به شدت

لجباااااز تا دلت بخواد
۳سالگی همینه

سوال های مرتبط