۴ پاسخ

نهایت ۱۲ ساعت تو یخچال نگهداریش

اره عزیزم اتفاقا خیلی خوبه
تو یخچال نگهداریش کن ،تا سه الی چهار روزم قابل استفاده س

چجوری درست میکنی

میشه فقط پوره هاش رو با پارچه صاف کن که نپره گلوش

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱ سالگی
مامان سایمان طلا مامان سایمان طلا ۱ سالگی
مامان دخملی💓 مامان دخملی💓 ۱۴ ماهگی