۸ پاسخ

هامین اگه در روز ۴ تا شیشه شیر بخوره من دوتاشو شیر پاستوریزه میده ، شیرو گرم میکنم و با مقداری عسل شیرینش میکنم

من روزا ک شیر گاو میدم شبا چون ی بار بیدار میشه برا شیر شیرخشک میدم پسرم 150تا میخوره ی تیکه نبات هم می‌اندازم تو شیرش

من با تایم و تعداد خاصی نمیدم گه. گاهی ک شیر میخریم اون روزا بهش میدم. مثلا اگ روزی 3 وعده شیر میخوره دو وعده شو از این میدم

این پاکتی کوچیکارو میتونی تقسیمش کنی روزی سه بار بهش بدی
تایم خاصی نداره

من ب عنوان میان وعده میدم
چون شیر سرده طبعش با شیره قاطیش میکنم
اوایل ۶۰ تا ب مرور ۱۲۰ کردم

اسم شیه اش چیه

من درمورد شیرپاستوریزه اطلاعی ندارم
اگ شیرخشک بود بهت میگفتم

نمیگیرن که

سوال های مرتبط