کدوم شیرخشکarوزن دهی بهتری داره؟؟

#رفلاکس#کولیک#شیرخشک

۸ پاسخ

سلام گلم،یه گروه زدم تو بله،بیا دورهم باشیم
بهم پیام بده
@atefeh6731

نان ای آر

وزن ارثی

والا من ببلاک ای ار میدادم وزن دهیش خوب نبود، باید ببینی چه شیری بهش میسازه، مثلا من آپتامیل پرونوترا میدادم عالی بود ولی حساسیت داشت مجبور شدم قطع کنم

من ببلاگ ای آر میدم عالی تا الآنم میدم به بچم

من یه تایم کوتاهی به پسرم شیر خشک دادم آی آر آپتامیل واقعا داشت وزنش میرفت بالا قشنگ مشخص بود

مگه شیر ای ار وزن دهی خوبی هم داره؟

من نان ای ار میدم متوسطه

سوال های مرتبط