۸ پاسخ

همیشه برعکس هستش اونی ک پیشگیری میکنه باردار نشه صدرصد باردار میشه🙂🥺 اونی ام ک بچه میخواد به هزار یک در میزنه نمیشه حتما حمکتی توشه خدا بزرگه جوش نزن عسلم

سخت‌ترین امتحانه😞

انشاءالله همه امون این ماه بشم به حق حضرت علی اصغر امام حسین ع و حضرت رباب س

چقد این ماه امیدوار بودم دیشب لک‌ دیدم بازم ناامید نشده بودم الان بی بی زدم منفی شد با اینکه دیروز هاله انداخته بود 😓

من تا به حال اقدام نکردم ولی این و مطمئن باش هر کار خدا یه حکمتی داره صبر کن و کاملا بی خیالی کن نسبت به این موضوع ببین خدا برات چی میخواد و مطمئنن خدا برای هیچ بنده یی ش بد نمی‌خواد🤍

حکمتتو شکر خدااا ولی مارو اینجوری امتحان نکن لطفا🥺💔

🫠🫠🫠

بیخیال باش وقتی بیخیال شدی میبینی شده
پنج سال منتظرم ولش کن ب خودت برس

سوال های مرتبط

مری مری قصد بارداری