در هر صورت زرده خیلی گنده 😆😆
من با آب گرم کمی هم میزنم بعد میخوره دخت من که فرنی رو با شیر خودم و شیر خشک قاطی کردم نخورد ولی با کمی گلابی پخته شده میخوره خالی هم میخوره
نههه لطفا از این کار منصرف شو بچه عوق میزنه
من قبلا این کار کردم خیلی پیشمون شدم
بالاخره بچه آدم هس و متوجه. میشه
زرده رو با نصف لیوان آب و کمی گلاب و نشاسته ذرت یه قاشق چایخوری هم بزن بزار رو حرارت قوام که گرفت با خرما یا شیره خرما یکم شیرین کن بده بخوره میتونی کمی کره بزنی
من شیرمو میریزم نرم بشه وگرنه از گلوی بچم پایین نمیره
اره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.