۴ پاسخ

منم دو سه بار ماهی دادم اسهال میشد

عزیز ماهی سرده
بعد درست که نمی تونه بجوه قورت میده دلش درد میگیره
موقی بهش بده که تحرک زیاد داره بتونه هضم کنه
بعدش هم نبات یا خرما بده

اتفاپسرمنم دیشب ماهی میزاشتم میادبیرون

عزیزم حتما روی ماهی برای طمع دارکردن حتما زنجبیل بریرز بعداز خوردنش اب ونبات یا خرما بهش بده

سوال های مرتبط