۴ پاسخ

عزیزم چقدر خوبه میشه برام عکس بسته و برام بفرستی منم از اینا بگیرم

برای بچه های یکسال به بالا راحته ولی برای بچه شما که ۳ ماهشه همون چسبی راحته

مگ سایز سه دارن ؟؟

اینا در اوردنشون وقتی بچه پی پی کرده راحته؟احساس میکنم واسه ده یازده ماه به بعد خوبه

سوال های مرتبط

مامان اقا امیرپاشا مامان اقا امیرپاشا ۳ ماهگی