خانما تو ۳ ماهگی چه سایز مای بیبی استفاده میکنید؟

۱۱ پاسخ

سایز دو چهارکیلونیمه طفلک

من ۳ میبندم

من ۳ماهگی ۳
از چهار ماهگی چهار
نزدبک پنج ماهشه کوچیک شده باید ۵ببندم

مولفیکس۳

بستگی ب بچت داره وزنش من ۳ میبندم خیلیا ۲ خیلیا هم ۴

سایز سه

سایز 3
دخترم الان 5900 هست سایز 3 تا 8 کیلو جوابه

سایز سه عزیزم
الان وارد چهار ماه شده چند روز هست سایز چهار گرفتم راحت تره

دخترم خیلی ریزه میزه هست سایز ۲ میبندم

من دو میزاشتم

سایز سه یا چهار

سوال های مرتبط

مامان اقا امیرپاشا مامان اقا امیرپاشا ۳ ماهگی