۲۲ پاسخ

منم 27هفته و0روزرفتم1250بود32هفته و0روز رفتم 2150تو36هفته رفتم 2900بود به نظرت خوبه یاکمه من حس میکردم تو36حداقل3روردکنه

چه خوبه میشه بگید چیا میخورید؟

والا منم تو ۲۹ هفته رفتم ۱۵۰۰بود دکترم گفت کمه ک🤔🤔🤔گفت دور شکمش کوچیکه برای شما چطور گفته زیاده

صدک بچم تو ۲۹ هفته ۳۴ بود گفتن خوبه

اگر خودت دیابت نداری و اکوی قلب جنین خوب بوده پس ارثیه نگران نباش

اره دیگه خب از صدک معلومه تپلیه
ولی چیزی نیست
مگر زایمانت طبیعی باشه که سخت میشه

خوبه که عزیزم من دختر عموم رفته بود سونو تو ۳۵ هفته بهش‌گفته بود ۳۵۰۰ وزنش دیابتم نداشت آزمایش گلوکز ک داده بوده

آره ماشالا ولی نگران نباش چه بهتر ک تپله جای هیچ نگرانی نیست
اگه کم باشه میگن کمه اگه زیاد باشه میگن زیاده استرس میدن ب آدم فقط

دیابت نداری؟ خب بچه تپله عیبی نیست که

وزنش بالاست عزیزم ماشاالله نینی تپلی تو راهه♥️😊

ماشالله بهش

نگران نباش من خاهرم ۳۰ هفته ۲۸۰۰ بود بچش ۴ کبلو بدنیا اومد

عزیزم اوکیه نینی وزنش عالیه الحمدالله 😍🥹احتمالا بخاطر رشدش خوبش ماشاءالله زودتر بغل بگیریش🥹❤

خیلیم خوبه چرا بد باشه/ نشون میده بچه رشد خوبی داشته خداروشکر

وزن بالا خطرناکه.چون تا ۳۸ هفته ک بچه کامل میشه باید زیر ۴ باشه.وقتی ۴ بشه حتی اگه زیر هفته امن باشی ختم بارداری میدن.
برای همین مامانی دیابتی ک بچه وزنش بالاس بعضی وقتا زودتر از ۳۷ حتی ختم بارداری میدن ک بچه خفه نشه

وزنش بالایه من ۳۲ هفته و پنج روز ۱۷۷۰ بود
سزارینی؟

فکر کنم 37هفته نامه زایمان بهت بده

دیابت داری؟

من ۲۷هفته رفتم وزنش یک کیلو ۷۹ خوبه بنظرتون؟

دکترکمالیان گفت بد یارستمی

تصویر

ماشاءالله 🧿🧿🧿🧿

اره عزیزم وزنش بالاس خوبه که

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد