الهی بگردم گوشتش گرفتی
🥹🥹🥹🥹🥹
با قیچی باید بگیری 😬🥺
ناخن گیر اصلا خوب نیس با قیچی خیلی راحته با قیچی بگیر بعدش سوهان بکش
آخهههه عزیزم ..
من با ناخن گیر اصلا نمیگیرم هنوز خیلی تیزع ..با قیچی ست ناخن گیرش که تخم مرغی هست با اون میگیرم بعد سوهان میکنم
تتراسایکلین بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.