تند تند ببر حموم
بخاطر گرمیه
ببرش دکتر حتما
ب من کلوتریمازول و زنیک داد گفت با هم بزن
برای پسرم قسمت رونش جای پوشکش اینجور شده بود
اینا گرمین روکمر و باسن پسرم هس
سریععع ببر دکتررر
وای خدا بگردم براش
ی دکتر خوب برو تموم بدنشو نگیره ی وقت
ببرش دکتر ایرانی پماد میده خوب میشه
با آب ولرم و پنبه تمیز کن پماد بزن
با پنبه هروز بشور خشک کن پماد بزن از گرمی اینجوری میشه
هر روز بشورش پماد سه کاره از داروخانه بگیر بزن یه روزه خوب میشه
من دختر بزرگم که ایت حالتی بود یادمه براش اگزاسین زدم یک هفته بعدش هم زینک و اینکه گردنشو جوری گرفتم که روش نیوفته و باز باشه هوا بخوره
شاید حساسیت ب پروتئین گاوی باشه..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.