دهنش برفک داره میزنه برا دختر منم همینجوری شد بردمش دکتر بهم قطره نیستامین داد بهش بدم اگه شیر خودتم میدی باید قرص فنوکنازول ۱ بخوری هر شب تا۳عدد تا از شیرتم پاک بشه
برفک
ببر دکتر یا قطره بخر تا بیشتر نشده
اگه کناره های دهنش هم هست برفکه
قطره نیستاتین بایدبزنی خوب میشه
برفک زده
شاید برفک زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.