خانما دهن بچم انیجوری شده چیکارکنم خوب بشه

تصویر
۱۳ پاسخ

خیلی دیر به فکر بچت افتادی

اخه عزیزم ببرش دکتر

یا خدا تا حالا ندیده بودم برفک 😵‍💫

به نینی من اینو داده هر 8ساعت 12قطره،بازم ببر دکتر

تصویر

وای خداقلبم 🥺🥺🥺بچمممم چ دردی داره

بچت ۱۰ روزه هست
یا بززگه؟؟؟؟
چون بچت خیلی شدید برفک گرفته
بستری میکنن
من ۴ دوره نیستایتن دادم خوب نشد
یک‌کپسول رو دکتر‌داد گف تو ۵ سیسی از شیر خودت قاطی میکنی می‌ریزی دهنش ؛هم ریختم رفتن؛سه روز باید بدی؛؛؛ولی بچت رو ببز‌متخصص؛

برفکه و بسیار هم دردناکه
باعث میشه نتونه شیر بخوره
برو داروخونه بگو قطره برفک برای نوزاد میخوای

قطره نیستاتین باید بزنی ، ولی ببرش دکتر بچه کوچیکه هنوز دکتر ببینه بهتره

ی قطره ای هست بگیر براش از دارو خانه

تحقیق کن ببین می تونی قطره نیستاتین براش بزنی

دختر داغ داغ نباید چیزی میخوردی ببر دکتر کاری خودت نمیتونی بکنی این برفک بدی گرفته

برفک زده باید ببریش دکتر

برفک زده داروش نیستات هست بازم ببر دکتر ببینه

سوال های مرتبط

مامان 🫀کارن 🫀 مامان 🫀کارن 🫀 ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی