۳ پاسخ

من بخاطر کولیک دکتر تجویز کردم ..بنظرم خوبه براش وزن بچه ام خوبه

من میدادم بهش خیلی خوب بود اصلا پسرم اذیت نمیشد.فقط بخاطر رفلاکسش دکتر ببلاکarنوشت واسش

گیگوز اسهالش کرده بود یا دفعات مدفوع زیاد بود؟

سوال های مرتبط