من ۴سانت باز شدم واسم زدن بعد از اون اصلا هیچ دردی متوجه نشدم ۴سانت باز بشه درد میکشی ولی بهتر از اینه مثل سزارین ۷لایه شکمو ببرن و بخیه بزنن به نظرم برو بیمارستانا بپرس اگه میتونی انجام بده من خیلی راضی بودم برای بار دوم بازم زایمان طبیعی اپیدورال انتخاب میکنم
اصلا گول این چیزارو نخور اپیدورال ۶ سانت شی برات تزریق میکنن ولی باز درد رو داری مگه میشه یه کله ۳۴ سانتی بخواد بیاد بیرون درد نداشته باشی
من میخوام انجام بدم با اپیدورال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.