۶ پاسخ

من خمیرشو خودم درست میکنم موادپیتزارو میریزم روش بعد نیم ساعت میزارم داخل توستر المنت بالا و پایین رو هم روشن میکنم اصلا نه خشک میشه نه میسوزه عاااالیه عالی میشه. در کل هر دستگاهی قلق خاص خودشو داره بایدچندبار باهاش کار کنی تا یادبگیری

من یه ربع میزارم بستگی به فر یاتوسترت داره بعضیادیرمیپزن

بستگی به نوع خمیرت داره از این نیمه اماده ها باشه یا خمیر دست ساز
اگ نیمه اماده باشه زود خشک میشه در حد 5 دقیقه هم بزاری کافیه تو فر بعدشم گریل
اما اگر خمیرت دستاز هست 20/25 دقیقه زمان میبره تا بپزه

بستگی داره پیتزای چی باشه اونی که گفتم برای مخلوط

بستگی به دمای فر داره و ضخامت خمیر . یه تیکه از کنار نونش بکن مزه کن مشخص میشه پخته یا نه

۱۰ دقیقه دمای ۱۸۰

سوال های مرتبط

مامان همتا و مهتا مامان همتا و مهتا ۴ سالگی