۸ پاسخ

من با لتروزول و آمپول hcg باردار شدم اما حتما شما برو تحت نظر پزشک

من قرص می خوردم برا تنبلی تخمدان دوز دارو هام زیاد بود ۷ تا تخمک داشتم امکان داشت سه قلو هم بشه ولی دو تا نی نی شد

من با کلومفین

باقرص امپول میشه لتروزل کلموفین وامپول واینا ولی حتما بایدتحت نظردکترباشی سرخودنمیشه استفاده کرد خدای نکرده همش میشه کیست

من با لتروزول و امپول بارداریم دوقلویی شد با اینکه نازایی داشتم

من.

من با قرص لتروزول و آمپول hcg

قرص چی من ال دی میخوردم قطع که کردم باردار شدم

سوال های مرتبط