کیا ناخواسته باردار شدن بچشون چیه؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

کاملا ناخواسته با اقدام اول
و دختر

اسمشو نمیزاریم ناخواسته چون خواست خدا بوده خدا رو شکر

پسر دو ماه دیگ زایمان میکنم

دختر شد 🥰 برا خودش اومد

من اولی دختر

من پسر ولی تمومه وجودمه خیلی عزیز میشه بچه ناخواسته

من .ولی دوست دارم دختر باشه اسمشو شهزاد بزارم.البته هنوز حنسیتش معلوم نیست

دومی دختر

پسر میشه اکثر ناخواسته ها

من
هنوز نمیدونم🥺

دومی پسر

من پسر☹☹

من که فک میکنم ناخواسته اصلا نمیشه
مگ میشه با یه دفعه در رفتن باردار شد؟
شاید مرد خودش میخاستع

منظورت دومی هس؟

سوال های مرتبط

مامان مانیار 😍💙 مامان مانیار 😍💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان ۱۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۲ سالگی
مامان پسر نازم👣 مامان پسر نازم👣 ۱۴ ماهگی