عزیزم هیچ دلداری وجود نداره
واقعا بدترین اتفاقه
متاسفم جا دلداری نیست
خواهرم بچش ۶ ماهشه دیروز فهمید بارداره
عزیزم بچه های منم دو قلو هستند خیلی سخته ولی یک لحظه نمیتونم دوریشونو تحمل کنم و عاشقشونم
ولی سختی های خودشو داره ولی با هم بزرگ میشن
من باردارشدم ولی هنوزازتوشوکش بیرون نیومدم هیجام نرفتم فقط یه بی بی چک زدم
عزیزم درسته سخته . ولی خدا بهت کمک میکنه. اصلا بد به دلت راه نده.
باهم بزرگ میشن و بعد راحت میشی
وای فکر کردن بهشم ادمو داغون میکنه واقعا خیلی اوضاع خرابه تو این بدبختی بچه هم بیاره آدم خدا بهت صبر بده من پسرم یکسالش بود دخترم باردار شدم به معنای واقعی سرویس شدممم
برای من ک خیلی ترسناکه من ۴ ماه اول بچه داری دست تنها داغون شدم توبه کردم دیگ هرگز بچع نیارم واقعا هنوز چت هایی ک تو پیوی خودم حرف میزدم تا تخلیه شم رو دارم
کلا بچع با بچع فرق داره
حتی شوهر
حتی شرایط مالی و همچنین روحیه ی مادر
نمیشه واسه همه ی نسخه پیچید
من ماهای اول سر بچم اذیت شدم بقیه ی شرایط،اوکی بود یکی بچش آرومه مالی نمیتونه
۲۲سالته کلا خودتو میخوای حیرون دوتا بچه کنی؟والا یکیش هم تو این سن اشتباه بوده
بزار باشه اول و آخر باید یکی میاوردی اختلاف زیادی بینشون نیست
ولی من به نظر خودم یدونه بچه داشته باشیم به همه جا برسونیمش بسه
عزیزم پسر من ۳ ماه بود دخترم و حامله شدم حالا فاصله سنش فقط یک سال هست ولی باهم بزرگ شدن باهم بازی کردن الان ۱۱ و ۱۲ ساله هستند
چه حسی داری
من 🥲
بازم خداروشکر چی بگیم دیگه
منم پسرم یه سال سه ماهش بود باردارشدم الان پسرم 7سالش دخترم ۵ سالشه خوب به قول دوستمون لذت ببر بسپار به خدا
شل کن لذت ببر
منم مث تو بودم ولی الان داره شیر میخوره 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.