سلام دارو برا وزن جنین چی میخورید بجز لیدی میل

۸ پاسخ

ال آرژنین که فعلا جوابی نگرفتم

ال آرژنین

پودر اینترامیل
ال ارژنین

دوستان میگن لیدی میل بعداز تولد باعث حساسیت نوزاد به پروتئین گاوی میشه ،به نظرتون درسته ؟

اکتی ناتال

من نمیخورم ولی میگن ال ارژنین هم خوبه

مولتی پلاس امگا ۳ تخم مرغ 😅

امگا٣

سوال های مرتبط

مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وسوم بارداری