زایمان طبیعی بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین رایگان هست؟

۸ پاسخ

آره رایگانه . ولی منم تعریف اکبرآبادی شنبدم

فکر نکنم بیمه نداشته باشی جایی رایگان باشه
برو بیمه سلامت ثبت نام کن ایرانیان ۳۰۰ تومن بدی بیمه میشی
یا روستایی ک کلا رایگان حق بیمه هم نمیخواد
الان قیمت همه جا مث همه دولتیا طبیعی آزاد ۳۰ تومن اینا باید هزینه کنی حداقل بگرد یه بیمارستان ک حس خوبی بهش داشته باشی یا نزدیک یا مجهز انتخاب کن
بیمه سلامت ام برا بیمارستان دولتی خیلی بهتره نهایت ۲۰ ۳۰ درصد هزینه رو میدی

جلاد خونه است خب برو فیروز آبادی برو اکبر آبادی ،مهدیه اینا خیلی بهترن مخصوصا اکبر آبادی

بله رایگانه

جای دیگ چرا نمیری بیمارستان دولتی بهتری هست اونجا بری پشیمون میشی رسیدگی ندارن خیلیم خر تو خره

اره ولی بازم سوال کن

ندارم

بله اگه بیمه تامین اجتماعی داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری