۳ پاسخ

فقط پیشنهاد میکنم اگر وانیلی گرفتی با شیر نخوری چون مزش شور میزنه از شیر و وانیل هم بدت میاد🥴😂وانیلیو من با اب جوشیده سردشده خوردم خوب بود مزش

منم برم بخرم؟ خوشمزس یا طعم چندش داره؟؟؟

عزیزم من یکی از بچهام وزنش یه مقداری از اونیکی کوچولوتر بود ۳ هفته لیدی میل خوردم انفجاری وزنش اومد بالا روزی ۱ لیوان با شیر میخورم

سوال های مرتبط