۹ پاسخ

منی که تو بیمارستان کار کردم به نظر من لباسش رنگ مهر میگیره
یه لباسی ببر براش که بشه عوض کنی جوراباش رنگی میشه ولی اگه جورابش جداگانه باشه میتونی عوض کنی
دو بسته هم بی بی زیاده که

اینهمه رو بیمارستان نبرلازمت نمیشه.
پوشک نهایت ۴تاببر.لباس یه دست ببر.
چون خود بیمارستان معمولا لباس میده شمافقط موقع اومدن خونه لباسشو عوض کن.نیازنیس توبیمارستان لباسای نو همه جابمالی.یه ست ببرکلاه ودستکش رکابی رویه لباس .سرهمی نبراصلا چون ناف بچه بایدبیرون باشه نبایدروش پوشیده باشه

اگر رو زمین پهن کردی بعد بشور بزار تو کیفش
و این همه خیلی زیاده
من دو دست بلوز و شلوار و کلاه و جوراب گذاشتم
ی پتو دور پیچ و چنتا دونه پوشک ، ی خشک کن

مبارک باشه عزیزم انشالله بسلامتی

مبارکش باشه من که هنو هیچی نگرفتم بازم شما خوب گرفتی

و اینکه به جای قنداق اکه کریر داری ببر راحت تر میشه

حتما حوله بزار

همه اینا لازمه برای روز بیمارستان؟

مبارکش باشه

سوال های مرتبط