۶ پاسخ

این ساکی که شما بستی برای سفر یه هفته ای هست دو دست لباس دستکش لباس سر همه یه دست کافیه بعد بیمارستانه پودر بچه نیاز نداره تند تند پوشک عوض کن شورت و پوشک بزرگ برای خودت بردار و یه غذای قوی برای خودت

بیمارستان که نمیزارن قنداق کنی بعدشم مکه میری چند روز بمونی دو دست بسه لباس خیلی لباس برداشتی روسری نمیزارم بزاری واس کلاه بزاری یه دونه هم بسه

عزیزم یه مقدهرش زیاده گذاشتی‌
مثلاپارچه قندان نبر.بچه نافش که نیوفتاده بخوای قنداقش کنی.
شورتم نبرروسری نبرکلاه ببربهتره.پودربچه به جاش کالاندولاببر

یه سرهمی ها اضافیه . بجاش پا خشک کن بردار . شیشه شیر بردار . و یه شلوار و لباس زیر برا خودت

عزیزم‌بنظرم برای سفر ساک جمع کردی😐
خیلی لباس بردی

مای بیی هم‌کنار کیف گزاشتم بازش نکردم

سوال های مرتبط