عزیزم نزن چون دندونش بی حس میشه طعم دهنش عوض میشه شیر خوردنش ممکنه مشکل دار بشه من سرخورد میخواستم بزنم دکتر گفت نزن بزار روال عادی رو طی کنه نمیشه که جلو همه دردای طبیعی رشد رو گرفت مثل واکسن که خیلیا میگن بی حسی بزن و فلان دکتر داروخونه گفت چه کاریه اخه واکسنو میزنن اونم دردش میگیره گریه میکنه تموم میشه
باربج
باریج عزیزم
ژل بنظرم زیاد اثر نداره من ک استامینوفن گاهی میدم بهش
باریج
بنظر من وقتی ژل استفاده مکردم تاثیری نداشت بع اون شدتی که دیفین هیدرامین فقط به لثه هاش میزدم
باریج یا بیبیدنت
دوتاش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.