بااین فولیکول میشه باردار شد؟

تصویر
۷ پاسخ

عزيزم فوليكول شما ٥ و ٧ هست و ريزه
معمولا دكترا ميگن ١٨ تا ٢٤ نرماله واسه بارداري
ولي اگه خدا بخواد غيرممكن وجود نداره
نگران نباش دكتر دارو تحريك تخمك ميده رشد ميكنن

لتروزول میدن و هاشم جی یا سینال اف

فک نکنم

ب هیچی فکر نکن اگه خدا بخواد میشع
همین

اگه تو تایم پریودی تا روز ۵دمنوش تخم هویج فرنگی بخوری برای تقویت تخمک عالیه

عزیزم نگران نباش دارو تقویت تخمک بخور اسمشو دقیق نمی دونم منم پیارسال دکتر برام نوشت منم فولیکولم کم بود ناامید بودم ولی سومی بدون هیچی خود ب خود باردارشدم با اینکه نمیخواستم

ن متاسفانه گلم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۶ سالگی
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی