هر موقع که کارتت موجودی داره عزیزم 😅
از الان شروع کنی ب نفعته
چون واقعا قیمتا روز ب روز داره بدتر گرونتر میشه
من اسفند خرید کردم البته ب جز خورده ریز ۲۰۰شد الان همه چی چند برابره زودتر بگیر تا گرون تر نشده
هر چی زودتر بهتر
من از هقته ۳۰ اینا ببد شردع کردم
همه چی گرونمیشه هر چی زودتر بگیری بهتره من نصفشو قبل عید خریدم بعد عید قیمتا خیلی گرون شد همچنان هم میره بالا
من اخرای ۶سیسمونیمو خریدم ولی خب هنوز نشده بیارم خونه خودم ولی تا قبل اینکه از این بیشتر سنگین شم میارم
من از۶ماهگی خرید کردم تا اوایل۷ماهگی ام اتاقشو چیدم
من ک تمامشو گرفتم
هرچه زودتر بهتر
امروز تو کانال "بله" ام پادکست شرایط مغز جنین تو نیمه دوم بارداری رو قرار دادم
مامانای آگاه و دغدغهمند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱
آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor
هر چه زودتر بهتر
خیلی گرون میشه روز به روز
الان بخر عزیزم با این قیمتا امروز نخری فردا بخری ضرر کردی🥲
من بچه دوممه.ولی میگن از الان حداقل یکم مای بی بی و وسایلاشو ابخرم.واقعا هرروز داره گرون میشه
همین الانم دیره
هرچه زودتر بهتر🤦♀️
من دوماهم بود ۹۰ درصدشو گرفتم، تخت کنار مادری که گرفته بودم ۱۳ تومن امروز یکی گذاشت عکسشو شده ۲۴ تومن🤦♀️
کالسکه گرفتم ۱۱ تومن شده ۲۴ تومن🤦♀️ قیمتا متاسفانه روزانه میره بالا
بخر از الان
هروقت زمانش و پولش بود
من خودم هنوز شرایط نبوده، هیچی نخریدم
از ۳۲ ب بعد که وزنش دستت بیاد
منم همه چی خریدم یه چند تا وسایل کوچیکش مونده تخت و کمدش ام سفارش دادم
من خیلی استرس داشتم ولی اصن کاری نداره عزیزم چند بار بری خرید تموم میشه
البته من فقط چیزای ضروری خریدم اگ مفصل میخای خرید کنی کم کم شروع کن
به نظرم تا سنگین نشدی بخر چون خیلی سخته بخای با شکم بزرگ بری خرید
دیگه به نظرم شروع کن🤭
ماهای بالاتر برات سخت میشه
از انومالی به بعد منکه هنوز نتونستم استراحتم ولی خوب شم میرم میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.