۵ پاسخ

از دندون میتونه باشه

چرا ده ماهگی همه بچه ها اعتصاب کردن دختر منم از وقتی ده ماهه شده نمیخوره

تا وقتیکه خوب میشه

اگه دیدی با شیشه و لیوان نخورد
با سرنگ بهش بده بگیرش سرپا بغلت

غذا میخوره؟ فقط شیر نمیخوره؟
شاید داره دندون درمیاره
موقع خواب بده
یا شیر درست کن بریز تو لیوان بده

سوال های مرتبط