۶ پاسخ

مهسااا روبیکا گروه زدیم برای خویلولار
پیم بده ادت کنم
@Fatiiek1404

سلام عزیزم خوبی اجی تو تاپیک قبلت گفته بودی خونریزی داری و با قرص حل نشد حالا بهتر شدی چیکار کردی خوب شدی منم همینم اصلا با هیچ‌دارویی خوب نمیشم

پسر منم نمیره ولی دخترم قشنگ میره بچه ها متفاوتن دیگه

فهمیدی بمنم بگو لطفا

دست بذار پشت پاش که فشار بیاره به دستت خودتم یکم کمک میکنی بره جلو و یاد بگیره کمکش کن یاد بگیره

سینه خیز میره؟

سوال های مرتبط