مای بیبی برا بیمارستان سایز صفربرداشتم شماچی مامانا؟

۱۵ پاسخ

من فعلا دوتا صفر گرفتم ،دوتا یک
ولی صفر رومیبرم بیمارستان ...
عروس عموم یک ماهه زایمان کرده ، میگه همچنان دارم صفر میبندم ...

صفر اصلا نبستم فقط یک

صفر رو ميگن واسه بچه هاي نارس هست
يك خوبه

یک

یک خوبه

سایز یک خوبه راحته

من سایز ۱ گرفتم وزن بچمم ۳۵۰۰ بود قشنگ اندازشع

سایز یک خوبه صفر برا نارس هاست

یه بسته کافیه اصلا نخر ۱بخر بقیشو کم بخر یک زود کوچیک میشه

منم صفرگرفتم بازش کردم خیلی کوچیکه
ولی میبرم بیمارستان

صفر اگه باز نکردی پس بده بدرد نمیخوره کوچیکه

من هنوزم صفر استفاده میکنم دو بسته اول سایز صفر مابقی دیگ یک

من یک هم برده بودم
صفرراستفاده نشد

صفر کوچیکش بود من برده بودم ۱بستم ولی

۰ ۲ ۱

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان آینور و نیلای مامان آینور و نیلای ۹ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری