۶ پاسخ

برو زایمان کنه دیگه منتظر چی هستی

عزیزم دکتر من گفت اگه درد پریودی داریی سریع برو بیمارستان و به من خبر بده احتمال زایمان هستش

اره منم همینجوریم

سلام
بله طبیعیه
کم کم بدن داره برای تولد فرشته کوچولو آماده میشه بخاطر همینه

منم مثل شمام فکر کنم طبیعیە

منم همینجوری ام طبیعیه ماه درده خب

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی