واهاییییی چ جذاب نوش جونتون🤤🍓
خدایا منو سوسک کن ک انقد در برابر شیرینی ضعیف نباشم😩😂
زهره:
#کیک_یزدی
برای کیک یزدی هم دستورهای مختلفی وجود داره. من بعد امتحان چند دستور به این دستور خوشمزه رسیدم. درست کنید و لذت ببرید.
مواد لازم:
آرد 1 و ½ پیمانه
شکر دو سوم پیمانه
ماست ½ پیمانه
روغن مایع ½ پیمانه
تخم مرغ 2 عدد
بیکینگ پودر 2 قاشق مرباخوری
پودر هل ½ قاشق مرباخوری
گلاب 2 قاشق غذاخوری
طرز تهیه
تخم مرغ ها را با شکر میزنیم تا سفید و کشدار شود. روغن و ماست را اضافه کرده 1 دقیقه با همزن میزنیم. هل و گلاب را اضافه میکنیم. آرد و بیکینگ پودر را با هم الک میکنیم . همزن را کنار گذاشته آرد را آرام آرام به مواد اضافه کرده با کفگیر به صورت دورانی هم میزنیم. مواد را داخل قالب ریخته روی آن کنجد میریزیم. قالب را داخل فر از قبل گرم شده میگذاریم.
نکته مهم در مورد دما و زمان پخت کیک یزدی: برای کیک یزدی فر را روی 200 درجه روشن میکنیم. قالب باید یک ربع با دمای 200 درجه و یک ربع بعدی با دمای 180 درجه باشد. یعنی بعد از یک ربع ساعت دما را از 200 به 180 درجه کاهش میدهیم.
نکته: برای تیره شدن رنگ کیک میتوانید به آن یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید.
نکته: برای ترک خوردن روی کیک مانند عکس باید قبل از اینکه قالب را داخل فر بگزارید سر چاقو را با روغن چرب کنید و روی تک تک کیک ها علامت + بگذارید.
دستورشو میگی عزیزم
من هر موقع درست میکنم نصف کاکایویی جایی که کاکائوعه سفت میشه ولی جاهای دیگه قشنگ اسفنجی میشه
عزیزم آموزششم بزار
خواهر آموزش بده خیلی قشنگ شده
چرا پیش ما توت فرنگی نیست دیگه 🥲💔
دستور لطفاً
نوشجان
رسپی لطفا🤌😍چیییی شدههه
میشه دستور پختشو بدی به من
دلممم خاست خیلی وقته درست نکردم
نوش جونتون عزیزم
چ خوب شدا نوش جان
چجوری قشنگ مرمری شده؟؟؟
دستورش رو میشه بگی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.