من زایمان کردم بد نبود... نگران نباش
من 5 سال پیش زایمان داشتم ماماهمه عالی بودن جز ی نفرشون ک ب شدت ب اخلاق بود قشنگ یادمه فامیلش خمسه بود مثل سگ پاچه میگرفت اصلا درک نداشت ک داری درد میکشی پرستاراهم ک یکی از یکی گند اخلاق تر پک هم فقط قاشق چنگال و دمپایی داشت لباس واسه بچه نمیدن در کل بد نبود خوبم نبود
من چ طور
من ۷ اردیبهشت سزارین کردم اونجا
از همه چیز راضی بودم
من اتاق خصوصی گرفتم با دوتا همراه
به تعداد غذا میدادن
یه بگ هم دادن که داخلش قاشق چنگال بود و پوشک بچه
نیازی به بشقاب و قاشق چنگال نیست
لیوان یبار مصرف و فلاسک چایی با خودتون ببرین
دم بیمارستان هم بوفه و داروخانه هست هرچیزی نیاز باشه راحت میتونید تهیه کنید
رفتار پرسنل هم عالی بود
تمیزی و بهداشت هم من راضی بودم
من سال ۴۰۳ زایمان داشتم از لحاظ تمیزی و اینا خوبه
ولی پرستاران اصلا خوب نیستن
من داشتم سال ١٤٠٢
با اينم ك اتاق خصوصي بودم رسيدگيشو زياد دوس نداشتم حتي دستمال كاغذي هم خودت بايد بخري واست نميذارن
لطف ميكنن فقط دمپايي و ليوان و قاشق و چنگال ميدن
ماماهاشون مهربون ترن تا پرستاراي بخش
انقدر که افتضاحه که این چیزهای جزئی به چشمت نمیاد
من افتضاااااح ترین خاطره عمرم واقعا بد بد بد از همه نظر
بله من. دکترت کیه؟
من چطور؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.