سلام مامانا با کدوم اینا سوپو میکس کنم ؟

تصویر
۷ پاسخ

بزرگه،وسطی چرخ گوشته

من با کوچیکه میکس میکنم خوبع

من از همین مدل دادم
بزرگه رو فقط برای دخترم (۶سالشه)داخلش شیر موز،طالبی بستنی و این جور چیزا درست میکنم

اون وسطی هم مثلا چرخ گوشتشه،که خیلی ضعیفه و من ازش استفاده نمیکنم😃

اون کوچیکه هم آسیابه که باز خیلی ضعیفه.اشتفاده نمیکنم ازش
میخوام برای پسرم گوشت کوب برقی بخرم

برای دخترم که کوچیک بود غذاش رو فقط با پشت قاشق نرم میکردم

وسطی که سایز متوسطه

سه تا شم‌میکسر هست دا فقط در اندازه های متفاوت😂😂

وسطی

اگه‌گوشت کوب برقی داری اون راحتتره اگه نه با وسطی

سوال های مرتبط