۱۵ پاسخ

اره جونم
با اون گوشه ایه که کوچولوئه .آسیاب نه هااااا اون یکی

من از اول با گوشت کوب دستی له کردم

۵ ماهگی فقط چندبار میکس کردم اونم با خرد کن

منم با همین آسیابش میکس میکنم

کپ‌همینه خواهرم

اصلا میکس نمیکنم
فقط با پشت چنگال یا قاشق له میکنم

گوشت کوب برقی

بهتره میکس نکنیم که به غذای بافت دار عادت کنه
من الان هفته اوله دارم به دخترم غذای کمکی میدم
مثلا سیب میذارم خوب بپزه بعد با پشت چنگال پوره میکنم راحت‌میخوره

گوشتکوب برقی سه سوته راحت

سمت چپیه خوبه

من میکس نمیکنم ک عادت نکنه فقط له می‌کنم با قاشق

مال منن دقیقا همینشکله آبمیوه گیریم 😁

گوشت کوب برقی

منم همینطور با اون متوسطه ک نمیدونم اسمش چیه میکس میکنم

من با گوشت کوب برقی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی