۱ پاسخ

من تازه دو وعده میدم
میان وعده هم میوه میدم
قبل شش ماهگی یک وعده فرنی میدادم یک وعده هم میوه من از چهار ماهگی شرو کردم اما چون حساسیت داشت تا شش ماهگی سیب .. فرنی سیب‌‌.. فرنی ساده میدادم بهش

سوال های مرتبط