۴ پاسخ

دختررمنم دوس داره

منکه میدم 😴

ضررنداره منم به پسرام میدم یکی دوسالشه یکی چندروز دیگه میره تویکسالگی خیلی زیتون دوست دارن منم خیلی بهشون میدم

نه چرا ضرر داشته باشه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریامهر مامان آریامهر ۱ سالگی