اره من باراول شد
اره جواب میده ، بستگی ب خیلی چیزها هست ، ن منتظر منفی ن مثبت باش ، نگران نباش هی علائم چک کنی سخت بگیری،
ب هیچ عنوان بیبی چک نزن فقط موقع آزمایش برو تیتر بتا بده ، بیبی چک میتونه کاذب باشه میتونه ناامید نگرانت کنه
عزیزم انتقال جنین صد در صد نیستش اما شانسش از بارداری طبیعی خیلی بیشتره
به خیلی چیزا بستگی داره،کیفیت جنین و آمادگی بدنتون و....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.