۵ پاسخ

من دفعه اول با پیش ار پی رحم و امپول جسب جنین باردار شدم

دفعه اول بدون چسب جنین مثبت شدم

من انتقال اول بودم چسب جنین هم زدم ولی متاسفانه منفی شد

پنجشنبه انتقال دارم

چسب جنین زدی

سوال های مرتبط

من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری