درخواستمو قبول کن .میشه باهات حرف بزنم
تو فکر نباش همش سه چهار روز اول شبا اذیت میشه دیگه راحت میشه
ارنج خیلی سخته ... ادم خسته میشه هی میخواد باز و بسته کنه ... ممکنه درد بیشتر بکشه .. کاش کلا گچ میگرفتن
ممنون از همه شما عزیزان. که. پاسخگو بودین. خدا بچه هاتونو نگه. داره 💗💖
دختر منم دستش دوسال و نیمه بود شکست اول گفتن عمل داشتم سکته میکردم ولی بعدش گفتن نیازی نیست اتل گچی بستن تا ۳هفته بهش اب قلم گوسفند میدادم خداروشکر جوش خورد سریع
الان میکشمش لب نمیزنه
دختر منم همینطور شده بود شربت پارسال دکتر براش شربت پروفن نوشت هر دوازده ساعت اگه درد داشت بده و شربت استئوکر که این خیلی خوبه برای استخوان و کلسیم ایناس
عزیزم ناراحت نباش
بلادورباشه ازکوچولوت
همونا خوبه بهش بده
فقط مواظب باش تکون نده بازشم نکنید فعلا
انشالله زود خوب بشه. یکم مسکن بده بهش دردش اروم شه طفلی شربت ایبروفن یا استامینوفن چیزی
دخترمنم از رو تختش افتاد زمین و دستش مو برداشت منم هم بردم پیش فوق تخصص هم شکسته بند هر دو گفتن دستاشو ببندم و نذارم تکون بده
منم بستم خوب شد اما از بس محکم بسته بودم پوسش زخم شده بود با اینکه الان هفت سالشه اما جاش مونده
بهش اب قلم و …بده زثدتر خوب میشه هر چی دکتر گفته گوش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.