منم دارم انجام میدم میگن مشکلی نیس
منم تو تاپیک آخرم پرسیدم
دندونم باید ایمپلنت بشه نمیدونم چیکار کنم موندم
پسرمم تا حالا کمکی نخورده از طرفی شیر بدوشمم زیاد نمیاد پسرمم شیشه نمیگیره مگ اینکه خواب باشه
موندم چیکار کنم🥲🥲
نه مشکلی نداره من تازه عصب کشی انجام دادم
فک کنم اون امپول بیحسی که میزنه مشکل داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.