۶ پاسخ

به خدا منم بچم ۱۶ونیم بود خودم میزاشتم دستگاه و از ۵ روزگی کلا تنها بودم با یه پسر ۲ ساله

درکت میکنم شیاف دیلکوفناک بزن تا بتونی سرپاشی اگه بیمارستانی که همراه نمیزارن تو ان آی سیو باشی اگه توخونه ای صددرصد بگو کسی کنارت باشه تا هندلت کنه

عدد ۱۰ که دستگاه نمیخواد. چند روزشه؟

مگه ۱۰ دستگاه میخواد🤔دخترمن زردیش ۱۲ بود سر دو روز شد۱۰
فقط باید خوب شیر بخوره هردوساعت بهش شیر بده حتی خوابه بیدارش کن بزار سیر بشه
کلی مایعات بخور شیرت زیاد شه.دلستر خیلی خوبه آب سیب هم عالیه.درکت میکنم چون تازه این مسیرو طی کردم منم شهر غریب ودست تنها بودم😮‍💨😢هنوزم جای بخیم خوب نشده واقعا تنهایی سخته

باید همراه داشته باشی کمکت کنه

کسی نیس کمکت؟

سوال های مرتبط