۷ پاسخ

تا یه هفته درد شون زیاده بعد کم کم بهتر میشی دو هفتگی اوکیه تقریبا هر چی بگذره بهتر میشی سختی بیشترش یه هفته اوله

شیاف استفاده کن بعد ۱۵ ۲۰ روز خوب میشی . البته بعد ۵ روز اینا درد کمتر میشه

حداقل یک هفته،تا میتونی راه برو اروم اروم تو خونه

بستگی داره ولی من بعد ۴۰روز تقریبا خوب شد

خوب میشه عزیزم تحمل کن و مراقبت از بخیه هات

سزارین بودی یا طبیعی

اخی عزیزم مونده ب مرور کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی