تا کی باید سشوار بگیرم به بخیه هام🥲

۵ پاسخ

خودت میفهمی
تاوقتی دیگه اذیت نباشی
من فکرکنم ۲۰ روز میگرفتم

تا وقتي كه بخيع هاتو بكشي

من کلا نمیگیرم😐فقط خشک میکنم
دکترمم نگفت ک بگیرم

من وقتی بخیه هامو کشیدم دیگه نگرفتم

تا وقتی که زخمت خوب بشه و بخیه هاتو بکشی

سوال های مرتبط

مامان زارع کوچولو مامان زارع کوچولو ۱۴ ماهگی