سلام خانوما من دکترم گفت ۳۲ هفته برای
سونو رشد بیام دیر نیست؟

۴ پاسخ

به من گفته ۳۰ هفته
ولی معمولا تا ۳۲ وقت هست ک ادم بره

نه همه این موقع میرن

سلام نه خوبه

دکتر منم گفته ۳۲ هفته بیا

سوال های مرتبط