۹ پاسخ

من هنوز نرفتم دکتر برای34هفته نوشت این هفته میخام برم

منم امروز رفتم

ن تا ۳۲ وقت هس

به من گفت 30هفته برم

من فردا نوبت دارم😐👩‍🦯

اره کمی دیره معمولا ۲۸هفته میرن که اگه وزن نی نی کم باشه وقت واسه جبران باسه تو هفته های بعد

نه دیرنیس

۳۰ هفته رفتم

از28تا32میفرستن

سوال های مرتبط